شهاب جنابی با اشاره به هدف گذاری ۱۰۰ پروژه طی ۶ ماه گذشته در وزارت صمت، گفت: بسیاری از این پروژه‌ها به ریل گذاری و اصلاح ساز و کار‌ها و قواعد کار نیاز دارد که در حال حاضر بخشی از آن‌ها به طور جدی در حال پیگیری و اجرا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معادن و تجارت امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اجرای  پروژه‌های وزارت صمت همدلی و هم افزایی همه را ذینفعان می‌طلبد و این درخواست را از استان‌ها هم داریم که ما را در این راه همراهی کنند.

شهاب جنابی گفت: بنا بر تاکید مقام عالی وزارت صمت، مسائل و دغدغه‌های همه ذینفعان این حوزه باید دغدغه خود ما نیز باشد و از استان‌ها نیز همین انتظار را داریم که پیگیر برنامه‌ها و اهداف وزارت خانه باشند.

او می گوید: در سال ۱۳۹۷ مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کردند که بسیار حاوی مطالب و راهبرد‌های ارزشمندی است و همه باید در راستای تحقق این بیانیه تلاش کنیم.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معادن و تجارت گفت: استان کردستان ظرفیت‌های ارزشمندی در سه حوزه صنعت، معدن و تجارت داراست که می‌طلبد از سوی مرکز هم توجه ویژه‌ای به این استان شود؛ ما هم این وعده را می‌دهیم که با تمام توان در وزارت صمت در خدمت این استان باشیم.

جنابی می گوید: پیش طرح سند آمایش صمت استانی و شهرستانی تهیه و تحویل استانداری شده است و از استان نیز این درخواست را داریم که همت و تلاش خود را مضاعف کنند تا این سند به مرحله عمل درآید.

او گفت: برای رسیدن به توسعه و نقطه مطلوب نیازمند تلاش مضاعفی هستیم که در استان کردستان نیز باید با همدلی و هم افزایی امور پیگیری و دنبال شود.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معادن و تجارت گفت: با کار شبانه روزی و با گام‌های جدی می‌توان به سوی پیشرفت گام‌های موثری برداشت تا مردم ما از نتایج مثبت آن بهره‌مند شوند.

در این مراسم از خدمات «محمد دره وزمی»، رییس پیشین سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تقدیر و «بختیار خلیقی» به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد.

بختیار خلیقی از نیرو‌های بومی و دارای سابقه در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان است که سابقه معاونت در بخش‌های مختلف این سازمان را در کارنامه کاری خود دارد.

محمد دره‌وزمی از مرداد ماه سال ۱۳۹۳  ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان را برعهده داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.