مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷ شهرداری قم، گفت: جامع‌ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران شامل تمام خدمات و مراکز مورد نیاز زائر در نوروز امسال در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم عملیاتی شده است.

مهدی کلانترزاده گفت: ستاد‌های هشتگانه در کنار کمیته یازده گانه شهرداری قم در نوروز امسال در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب خاطره مطلوبی را در بین مسافران و زائران ورودی به شهر قم رقم بزنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به ضرورت پیوست رسانه‌ای در تمامی اقدامات و تصمیمات در سطح استانی، گفت: اگر بعد رسانه‌ای و اطلاع رسانی در سطح استان تقویت شود شهروندان و مسافران ورودی منفعت بیشتری از خدمات ارائه شده خواهند برد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۳۹ درصد تماس‌های انجام شده با این سامانه در رابطه با راهنمای سفر است، گفت: اسکان با ۲۸ درصد، ۷ درصد مباحث فرهنگی و ۲۶ درصد نیز مربوط به سایر امورات جاری بوده است.

کلانترزاده گفت: در کنار استفاده از روش‌های نوین اطلاع رسانی، نقشه‌ها و بروشور‌هایی نیز مانند سنوات گذشته در اختیار مسافران ورودی به شهر قم قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم از رسانه‌ها و کمیته‌های اطلاع رسانی استان در تحقق و روشنگری جهت تحقق اهداف شعار سال حمایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.