نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه جوانان در بحث جهاد تبیین ورود کنند و گفت: تمام پیشرفت‌های فنی و مهندسی با اتکا به جوانان رقم خواهد خورد و این به معنای این نیست که از دانش و تجربه افراد باسابقه استفاده نشود.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، اظهار کرد: خداوند وعده داده که انسان‌های باتقوا را حاکمان زمین قرار دهد، ولی شرط آن ایمان و عمل صالح است.

وی با اشاره به اینکه حاکمیت ستمگران حاکمیت ابدی و همیشگی نیست و ظلم و ستم روزی به پایان می‌رسد، گفت: در عصر حاضر علم، تکنولوژی و اختراعات وسیله‌ای در اختیار زورگویان است که از آن در جهت حاکمیت مفسدان استفاده می‌شود و سیاست و قدرت در اختیار اخلاق و انسانیت نیست.

شاهرخی با تاکید بر اینکه روزی می‌رسد که اختراعات و سیاست مغلوب انسانیت و اخلاق و دین می‌شود و آن زمان ظهور است که ما باید زمینه آن را فراهم کرده و جامعه را به سمت جامعه مهدوی سوق دهیم، خاطرنشان کرد: قرار است با میزان حاکمیت قرآن حرکت کنیم و حاکم و داور ما قوانین قرآنی باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در ادارات تاکید کرد و با اشاره به اینکه جوانی بهار زندگی است و خیلی از موفقیت‌ها و کامیابی‌ها در جوانی رقم می‌خورد، اضافه کرد: جوانی در درون خود ظرفیت‌هایی دارد که اگر این ظرفیت‌ها بالفعل شود، بسیاری از کار‌های ناممکن را ممکن می‌کند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه ما باید خود را باور کنیم که دستی بیرون از استان نخواهد آمد که دو دستی ارتقای فرهنگی را در یک بسته خوش‌رنگ به ما هدیه کند، بلکه ارتقای فرهنگی با بهره‌گیری از تمام ژرفیت‌ها ازجمله جوانان رقم خواهد خورد، تصریح کرد: امروز مطالبه گری و عدالت خواهی مبتنی بر منطق و همراه با پیشنهاد‌های سازنده، به‌دور از غیبت، اهانت و کارشناسی شده در بین جوانان شکل گرفته است.

شاهرخی بر لزوم ورود جوانان به بحث جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: تمام پیشرفت‌های فنی و مهندسی با اتکا به جوانان رقم خواهد خورد و این به معنای این نیست که از دانش و تجربه افراد باسابقه استفاده نشود.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی حضرت علی‌اکبر را الگوی خود قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: آن حضرت الگوی صداقت، حیا، وقار و مستجمع همه ویژگی‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.