نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، ضرورت زندگی فردی و اجتماعی امروز است بنابراین باید فرهنگ شهادت را سرلوحه خود قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فرهنگ شهادت به معنای سرمایه‌گذاری جان برای حفظ آرمان و ارزش‌های دینی است که اگر به خوبی در سطح جامعه ترویج شود فرهنگ منفعت طلبانه از بین خواهد رفت.

او از همه مسئولان کشوری و استانی خواست مشکل خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به ویژه فرزندان آن‌ها را حل کنند و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند مشکلات این قشر را حل کند بنابراین همه در این راستا وظیفه دارند.

 نماینده ولی فقیه در لرستان  همچنین با اشاره به میلاد امام زمان (عج) در نیمه شعبان گفت: میلاد امام عصر (عج) عید بزرگ همه شیعیان جهان است و اعتقاد به منجی بشریت به ما می‌آموزد که نظم ظالمانه حاکم بر جهان ابدی نیست و برچیده خواهد شد.

شاهرخی گفت: امروز شاهد نظم ظلم و ستم، گرفتاری، فقر و بیماری در جهان هستیم که این ابدی نیست و از بین خواهد رفت.

او گفت: ایمان به خدا، پیروی از دستورات فرستادگان الهی، قسط و عدل، برابری و اخوت، عزت و شرف در جامعه مهدویت حاکم است.

 نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جامعه مهدوی از همه امکانات علمی و فناورانه در جهت رفاه و آسایش عموم مردم استفاده می‌کند و استرس و اضطراب در آن جای خود را به نشاط و سرور خواهد داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.