رزمایش نذر خون به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس فردا سوم اسفندماه ۱۴۰۰ در این استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس گفت: با توجه به کاهش شدید ذخائر خونی به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ و نیاز مبرم بیماران اورژانسی و کودکان تالاسمی به خون و فراورده‌های آن، مردم همیشه در صحنه استان فارس با حضور در مراکز انتقال خون و شرکت در این امر خداپسندانه، خون تازه‌ای را به رگ‌های استان تزریق می‌کنند.

ترگل برنده گفت: رزمایش سراسری نذر خون به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس و با دعوت از نواحی مقاومت سراسر استان و بسیج کنندگی آحاد مردم و به مناسبت ایام مبعث نبی مکرم اسلام (ص) برگزار می‌شود.

او می‌گوید: سازمان بسیج جامعه زنان به عنوان بزرگترین تشکل مردمی، از ظرفیت بسیار بالایی در راستای برقراری ارتباط و تعامل با سازمان‌های دولتی و مردمی برخوردار است و در همین راستا طی هماهنگی که با مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری صورت گرفت، قرار است که تمام کارکنان دولت اعم از خواهران و برادران، روز سه شنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور در پایگاه‌های ثابت انتقال خون نمازی و قوامی در این عمل خداپسندانه شرکت کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فجر استان فارس گفت: اقشار مختلف بسیج پای کار آمدند و با شرکت در رزمایش نذر خون تلاش دارند تا این کمبود را برطرف و خدمتی دیگر رقم بزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار