مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جلسه نامگذاری خیابان‌های قیدار به نام امدادگران ایثارگر برگزار شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان  زنجان -  موسوی گفت: امدادگران ایثارگر شادروان وحید محمدی و سید رضا جعفری در نجات جان همنوع خود به رغم اینکه می‌دانستند خطر در کمین است، همه اصول را رعایت کرده و برای نجات انسانی ریسک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان می گوید: این فداکاری و ایثار نجاتگران داوطلب هلال احمر در راه نجات جان انسان افتخاری است که متعلق به  خدابنده است.

موسوی با تاکید بر اینکه جان فشانی‌های داوطلبان هلال احمر هرگز فراموش نمی‌شود، گفت: از خودگذشتگی، فداکاری و خدمت بی منت به هلال احمر از سوی خانواده‌های سید رضا جعفری و وحید محمدی همچنان جاری است که نباید این فرهنگ را از دست بدهیم.

او می گوید: روحیه خدمت و ایثارگری در  خدابنده وجود دارد که باید بتوانیم بیشتر از این پتانسیل‌ استفاده کنیم و از فیوضات روح بلند این امدادگران ایثارگر بهره‌مند شویم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران و نجاتگران در شرایط و سوانح سخت با دستان خالی جان بسیاری از انسان‌ها را نجات داده اند.

موسوی با بیان اینکه راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خدابنده - بیجار در اولویت برنامه‌های هلال احمر استان زنجان قرار دارد، می گوید: می‌توانیم با تاسیس پایگاه در این مسیر ارتباطی در خدمت مسافران و آسیب دیدگان ناشی از حوادث احتمالی باشیم.

به گفته موسوی با پیشنهاد هلال احمر شهردار قیدار خیابان‌های مد نظر را در کمیته نامگذاری تطبیق، تایید و پس از مصوب شدن توسط شورای شهر بتوانیم قبل از پایان سال جاری افتتاح کنیم.

او گفت: در خیابان‌هایی که به نام امدادگران ایثارگر هلال احمر شهرستان خدابنده روان‌شاد وحید محمدی و سید رضا جعفری نامگذاری شود کتیبه‌ای از شرح حادثه این نجاتگران داوطلب فداکار و تمثال آن‌ها نصب خواهد شد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.