رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند نخست‌وزیر این رژیم برای اولین بار قرار است به بحرین سفر و با پادشاه این کشور ملاقات کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند «نفتالی بنت» برای اولین بار قرار است امروز (دوشنبه) در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین به این کشور سفر و با پادشاه و ولیعهد رژیم آل‌خلیفه دیدار خواهد کرد.

براساس گزارش اسپوتنیک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد با پادشاه و ولیعهد رژیم آل‌خلیفه درخصوص مسائل سیاسی و اقتصادی و همچنین تقویت روابط دوجانبه گفتگو کند.

هفته گذشته نیز «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین سفر کرده و طی دیدار سه جانبه با عبدالله بن حسن النعیمی، همتای بحرینی خود و دریادار برد کوپر، فرمانده ناوگان پنجم آمریکا در بحرین توافقی مبنی بر استقرار دائمی یک افسر رژیم صهیونیستی در منامه به امضا رسید.

در همین راستا وب سایت عبری «اسرائیل دیفنس» هفته گذشته اعلام کرد که یکی از اهداف یا دلایل واقعی سفر گانتس به بحرین، اختصاص یک بندر دریایی در بحرین با هدف استفاده از آن به عنوان پایگاهی برای این رژیم برای رویارویی با ایران است.

بحرین و امارات در دهم سپتامبر ۲۰۲۰ رسما توافق عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را با میانجیگری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در کاخ سفید امضاء و روابطی را که به گفته پایگاه آمریکایی «آکسیوس» بیش از دو دهه مخفی بود، علنی کردند.

مردم بحرین، اما با وجود سرکوب شدید از سوی نظامیان رژیم آل‌خلیفه در اعتراضاتی مخالفت خود را با این اقدامات رژیم آل‌خلیفه نشان داده و خود را حامی آرمان فلسطین توصیف کردند، مردم بحرین آن‌ها که از روی پرچم رژیم صهیونیستی رد می‌شدند، پارچه نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» نوشته شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
صاف وسط خال
France
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
این خوبه مردم باهم صلح ودوستی داشته باشن مگر چند سال در این دنیا زنده خواهیم بود اونم به جنگ ختم بشه..به امید صلح ودوستی در تمام دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اونا دارن علیه مردم بی دفاع جنایت میکنن...تو داری از صلح و دوستی حرف میزنی؟

اگر خانوادتو بمب بارون کنن حاضری اینارو بگی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی میرمعصومی
۱۹:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
من از امریه تعاون کار قبول نشدم انصراف دادم تعاون نامه زده محل اعزامی حذف کنه سپاه حذف نکردن از اینور میخوام تو شهر خودم اردبیل در سپاه حضرت عباس خدمت کنم و اونجا هم قبلا مدارک داده بودم میگن تو سامانه ثبت شده اعزامی جای دیگه زدن امریه تبریز آموزشی و نمیتونیم اینجا ثبت کنیم باید با در سپاه مسلح کل تماس بگیری در حالی که حذف کردن منو از امریه تعاون و به سپاه هم نامه زده ولی تو سامانه سپاه حذف نشده به همه جا زنگ زدم و رفتم تعاون و سپاه و... هیچ کس جواب نمیده و درستش نمیکنه کارت سبز سه ماه رفتم 45 روزه و بسیجی هم 15 سال فعال دارم فوق لیسانس هم دارم ولی منو میخوان آموزشی جای دیگه دور ببرن بعد از آموزش هم من جای دور بدن اگه کسی اینجا سپاهی یا کل مسلح به من کمک کنه اسفند اعزام میشم. مهدی میرمعصومی
آخرین اخبار