نیرو‌های مقاومت لبنان در ادامه حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، مقر‌های ارتش اسرائیل در «حیفا» را هدف حملات پهپادی و موشکی سنگین قرار دادند.

نیرو‌های مقاومت لبنان در ادامه حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، مقر‌های واقع در «مرگالیوت»، «حدب یارین»، «بلیدا»، «برعام» و پایگاه «۷۲۰۰» ارتش اسرائیل در «حیفا» را هدف حملات پهپادی و موشکی سنگین قرار دادند.

 جنبش حزب‌الله لبنان بعدازظهر امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌هایی خبر داد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و دفاع از مردم لبنان مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک «مرگالیوت» هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب‌الله همچنین مقر نظامی «حدب یارین» را به‌ صورت مستقیم هدف قرار داد که خسارات سنگینی به آن وارد شده است.

مقاومت لبنان در حمله بعدی خود محل تجمعات نظامیان صهیونیست را در «خلة شعیب» واقع در شرق شهرک «بلیدا» هدف حملات توپخانه قرار داد.

حمله چهارم حزب الله نیز به محل تجمع نظامیان صهیونیستی در شهرک برعام بود این حمله هم با چند فروند موشک صورت گرفت.

حزب‌الله در حملات امروز از پهپاد‌های انتحاری خود در حمله به پایگاه «۷۲۰۰» ارتش اسرائیل در جنوب شهر «حیفا» استفاده کرد. این حمله نیز با موفقیت انجام شده است.

رسانه‌های اسرائیلی از صبح امروز از شنیده‌شدن صدای آژیر‌های هشدار در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی از جمله عرب العرامشه، کریات شمونا، مناطق واقع در بین الخضیره و حیفا، اطراف منطقه کرمئیل و... خبر دادند.

پس از آن این رسانه‌ها از شلیک دو فروند موشک زمین‌به‌زمین از لبنان به‌سوی اراضی اشغالی گزارش دادند و تأیید کردند که صد‌ها هزار اسرائیلی در منطقه حیفا تا الخضیره در جنوب، از بیم حملات موشکی حزب‌الله به پناهگاه گریختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار