۲ پروژه صنعتی و عمرانی شامل کارگاه شن و ماسه شهرداری زرآباد با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری زرآباد با حضور معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح و ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت ۴۹ هکتار کلنگ‌زنی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرحهای دهه فجر در جمع مردم زرآباد  گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دیدار مسوولان با مردم در شهرها و روستاهای مختلف است.

رحمدل بامری می گوید: نیاز است هر چه سریعتر تمام دستگاههای اجرایی خدمات رسان در حد چارت تشکیلاتی و اداری یک شهرستان استقرار یافته و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند، چرا که زرآباد موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و می توان با فعالیتهای اقتصادی مشکلات اشتغال را مرتفع کرد.

او گفت:خدمات نظام در طول ۴۳ سال عمر پربرکت انقلاب در سطح ملی، استانی و محلی مشهود است و روز به روز بر پیشرفت و توسعه کشور و استان افزوده می شو  مسئولان خادمان مردم هستند و خدارا شاکریم که به برکت خون شهیدان افتخار خدمتگزاری به مردم نصیب ما شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان زرآباد با وجود ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی و شیلاتی نیازمند زیرساختهای لازم در حوزه های مختلف است تا خدمات ارزان به مردم ارائه شود و شاهد توسعه و آبادانی این منطقه از سواحل مکران باشیم.

بامری از تلاشهای فرماندار، شهردار، شوراهای اسلامی و همراهی مردم برای توسعه و آبادانی شهرستان زرآباد قدردانی کرد گفت: باید پتانسیلهای دریایی، شیلاتی، کشاورزی و گردشگری برای رفاه، اشتغال و تولید بیشتر بکار گرفته شود تا شاهد خدمات بهتری برای رضایتمندی مردم باشیم.

فرماندار زرآباد نیز  گفت: روزانه یک هزار و ۲۰۰ تن شن و ماسه در این کارخانه تولید می شود و  با افتتاح کارخانه تولید شن و ماسه در این شهرستان قیمت تمام شده این محصول کاهش پیدا می کند و نقش مهمی در رونق ساخت و سازها و کارهای عمرانی دارد.

نعمت الله نجاری گفت: اجرای طرحهای مختلف به ویژه کارخانه شن و ماسه که هم اینک از فاصله ۲۰۰ کیلومتری حمل و هزینه های زیادی به مردم تحمیل می شود، می تواند بسیاری از مشکلات را کاسته و برای مردم مفید باشد.

 سامانه نوین آبیاری در ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان زرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری شد که با اجرای این طرح ۱۰ نفر به صورت مستقیم از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار