اورژانس بین راهی لاتیدان چابهار افتتاح شد

پایگاه اورژانس بین راهی لاتیدان بخش پیرسهراب شهرستان چابهار با حضور دکتر کامران کردی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، نماینده حوزه انتخابیه چابهار و جمعی از مسوولان و مردم محلی افتتاح و بهره برداری شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: پایگاه اورژانس بین راهی توسط مردم منطقه لاتیدان تا زمان احداث ساختمان جدید به اورژانس بصورت رایگان واگذار شده است.

همایون دادگر  می گوید: این پایگاه در فاصله ۵۰ کیلومتری پیرسهراب واقع شده که هزینه تجهیز آن بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

او  گفت: همزمان با افتتاح این پایگاه یک دستگاه آمبولانس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال نیز برای خدمات رسانی تحویل شد.

به گفته او افتتاح تسهیلات زایمانی روستای پیرسهراب با همکاری خیرین و موسسه دست‌یاری به دشتیاری، افتتاح خانه بهداشت غلام محمد بازار و کلنگ ساخت پایگاه بهداشتی عثمان آباد و خانه بهداشت گزانی بالا به زمین زده شد.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، زرآباد و دشتیاری نیز می گوید: دهه فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی است که می‌توان دستاورد‌های نظام را برای مردم تشریح و علاوه بر افتتاح طرح‌ها با مردم دیدار و مشکلات آنان را رسیدگی کرد.

معین الدین سعیدی گفت: مشکلات زیاد و تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم لذا مسوولان تلاش کنند تا مردم در رفاه بهتری باشند و از امکانات لازم بهره‌مند شوند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی نیز گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی شامل پایگاه آموزشی و عملیاتی شماره پنج ایرانشهر (اولین پایگاه آموزشی و عملیاتی استان سیستان و بلوچستان) افتتاح و پایگاه اورژانس هوایی ایرانشهر کلنگ‌زنی شده است.

محمودرضا ناصح گفت: پایگاه آموزشی و عملیاتی شماره پنج ایرانشهر با مساحت ۱۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد و همزمان با افتتاح پایگاه از یک آمبولانس به ارزش ۴۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

او می گوید: پایگاه اورژانس هوایی ایرانشهر با مساحت ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال احداث خواهد شد.

 با حضور معین الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار، دکتر کامران کردی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و جمعی از مسوولان محلی مزار شهدا را غبار روبی و با آرمان‌های امام راحل در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.