مدیر توزیع برق شهرستانهای راسک و سرباز گفت: ۷۸ میلیارد ریال پروژه‌ توزیع برق به میمنت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم در این ۲ شهرستان‌ افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - محمد رئیسی  گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه توزیع برق راسک و سرباز طرح های برق‌رسانی شامل توسعه شبکه برق، رفع افت ولتاژ و اصلاح و بازسازی شبکه و روستاهای فاقد برق افتتاح و بهره برداری شد که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

او می گوید: از اعتبارات هزینه شده مبلغ ۵۵ میلیارد ریال به پروژه بهره برداری شده و ۲۳ میلیارد ریال به پروژه کلنگ‌زنی اختصاص یافته است.

به گفته او  با اجرای طرح‌های یاد شده ۱۸ روستا با جمعیت چهار هزار نفر در قالب یک هزار و ۱۵۰ خانوار بهره‌مند شدند، گفت: ۴۶ هزار اشتراک برق در شهرستانهای راسک و سرباز دایر است.

 در شهرستان راسک ۱۲۳ طرح و پروژه خدمات روستایی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی، توسعه شبکه برق و برقرسانی، آبرسانی، ورزشی، واحد مسکونی بنیاد مسکن و کمیته امداد در حال افتتاح و بهره برداری است و همچنین ۳۷ طرح و پروژه ورزشی، خدماتی روستایی و کشاورزی نیز کلنگ زنی شده و در حال اجراست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار