رئیس حوزه علمیه خواهران زنجان بااشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب معنوی بود، گفت: ارزش‌ها در هیچ برهه‌ای به ضدارزش‌ها تبدیل نخواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - علمی‌فرد در پاسخ به چرایی لزوم شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب ما یک انقلاب معنوی بود؛ مردم به این باور رسیده بودند که رژیم طاغوت، ارزش‌های انسانی را در جامعه زیر پا گذاشته است، به طوری که ارزش یک سگ آمریکایی بیشتر از یک ایرانی بود و وقتی به این موارد نیم نگاهی می‌اندازیم، خواهیم دید که نقش انسان چقدر در آن دوران کم‌رنگ شده بود، به ویژه اینکه در آن زمان، ایران یکی از کشور‌های شیعه بود، اما اسلامیت در آن هیچ نقشی نداشت.

او  می گوید: موارد مشابه بسیاری داریم، مثلاً کشوری مانند بحرین را از ایران جدا می‌کنند و می‌گویند این هم یکی از دختران‌مان بود که شوهر دادیم، در حالی که می‌بینیم در انقلاب اسلامی وقتی که دشمن حمله می‌کند، ایران قدرتمند و توانمند می‌گوید من حتی یک وجب از خاک ایران را نمی‌دهم.

رئیس حوزه علمیه خواهران زنجان با تأکید بر اینکه انتظار داریم همه تاریخ را بخوانند و به فضای مجازی اکتفا نکنند، گفت: چرا که فضای مجازی آنچه را که خود می‌پسندد، به مردم القا می‌کند، نه آنچه که واقعیت دارد. وقتی به واقعیت اشراف داشته باشیم به هیچ وجه نمی‌گوییم که چرا باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم؟ اگر ما آگاه باشیم و به دنبال چرا‌ها نمی‌گردیم، این چرا‌ها نتیجه ناآگاهی‌ها است، چون نمی‌دانیم که چه بودیم و چه شدیم.

به گفته علمی‌فرد امروز ایران یکی از مقتدرترین کشور‌هایی است که جهان در مقابلش سر تسلیم فرود آورده است، اما دشمن در تلاش برای پررنگ کردن ضعف‌ها بوده و اقتدار را کم‌رنگ می‌کند.

او در ادامه به نقش بانوان در انقلاب اسلامی و به ویژه از فعالیت‌ها و حضور بانوان زنجانی در بهمن سال ۱۳۵۷اشاره کرد و گفت:   زنجان جزو شهر‌هایی است که زنان، آگاهی خیلی بالایی داشته و یکی از افتخارات ما، انجام اولین راهپیمایی زنان در ایران علیه رژیم طاغوت است.

رئیس حوزه علمیه خواهران زنجان می گوید: طبق فرموده امام راحل هدف از انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود و این سه چیز جزو نعماتی است که طی چهار دهه گذشته به برکت خون شهیدان به دست ما رسیده است.

علمی فرد گفت: هدف از انقلاب اسلامی بنابه فرموده امام راحل (ره)استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی جزو نعمت‌هایی است که در ۴۰ سال به برکت خون‌های شهیدان به دست ما رسیده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوزه علمیه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.