شیراوژن گفت: مراسم اعتکاف صرفاً در شهر‌های غیر قرمز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برخی از محدودیت‌های اعلام شده در جلسات قبلی ستاد کرونا از جمله استفاده از ظرفیت نهایت تا ۲۰ درصد اماکن مسقف برای برگزاری جلسات، تجمعات و مسافرگیری در پرواز‌های مسافری تا حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت دو هفته دیگر تمدید شد.

به گفته شیراوژن نحوه برگزاری مراسم اعتکاف و ورود و خروج مسافران از مرز‌ها مشخص شده است. مراسم اعتکاف صرفا در شهر‌های غیر قرمز برگزار می‌شود. شهر‌های نارنجی، آبی و زرد با ۲۰ درصد ظرفیت مساجد، رعایت مقررات بهداشتی و انجام سه دوز واکسیناسیون می‌توانند مراسم اعتکاف را برگزار کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: در خصوص حمل و نقل عمومی، دستگاه‌های مسئول حتما باید بر رعایت مقررات بهداشتی در مترو و اتوبوس دقت داشته باشند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
محیط و اتاق های دربسته خوابگاه ها و کلاس ها در فصل سرد و جابجایی دانشجویان با اتوبوس بین شهرها، یعنی انتقال کرونا به تمامی دانشجویان. در محیط سلف سرویس هم همه مجبور به درآوردن ماسک برای غذا خوردن هستند. سوال این است که در یک شهر غزیب چه کس میتواند از یک دانشجوی بیمار پرستاری کند، اورا به بیمارستان ببرد و برایش غذای مناسب و دمنوش گیاهی برای بیماری درست کند. از طرفی آیا محیط برای قرنطینه در خوابگاه وجود دارد؟ آیا میتوان یک دانشجوی بیمار را مجبور به بازگشت به خانه با وسایل حمل و نقل عمومی کرد؟
از طرفی با توجه به افزایش شدید هزینه اجاره منزل و مواد غذایی، امکان اجاره خانه و تهیه غذا به صورت شخصی نیز برای اکثریت دانشجویان وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
مدارس هم جزوشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
چه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
از پلیس راهور اصفهان جویای وضعیت تردد بین شهری را جویا شدم به من گفتند که چیزی به آنها ابلاغ نشده است. نمی دانیم مجاز به تردد هستیم یا خیر؟ لطفا پیگیری نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
ما قسم دروغین (واکسن بزنید ایمن شوید) شما را باور کنیم یا دُم خروس (آمار فوتی ها) را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
در زمینه ای که تخصص ندارید احضار نظر نفرمایید. فقط0.2 درصد واکسن زده ها فوت کرده اند. اگر آمار بگیرید میبینید که از 109 نفر فوتی دیروز حدود 100 نفر دو دوز واکسن را دریافت نکرده اند. اگر با آمار 5 درصد فوتی اوایل کووید محاسبه کنید میبینید با میانگین 30 هزار نفر ابتلا 1500 نفر فوتی میدادیم که 5 درصد 30 هزار نفر میشود.اما الان کمتر از 8 درصد این آمار فوتی دادیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
واقعا که مخ ندارید
آخرین اخبار