در مراسمی صالحی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد زنجان معرفی و از خدمات صفری مدیرکل سابق این نهاد تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - قائم مقام کمیته امداد کشور در آئین تودیع و معارفه مدیران کل قبلی و جدید کمیته امداد استان زنجان گفت: خدمات رسانی به جامعه هدف به عنوان یک اصل مهم در کمیته امداد مورد توجه است و در این زمینه کمیته امداد طلایه‌دار است. 

قهرودی با بیان اینکه مردم همراهی خوبی با کمیته امداد دارند، گفت: هنر ما در کمیته امداد این است که به عنوان خادمان مردم امکانات و زیرساخت‌هایی را فراهم بیاوریم که انفاق به بهترین شکل در خدمت نیازمندان قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم با تاکید بر لزوم تقویت خودباوری در میان جامعه هدف کمیته امداد گفت:امید آفرینی وایجاد نشاط اجتماعی رسالت اصلی این نهاد است.

رفیعی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی تشکیل شده است، گفت: زنجان بهشت خیرین است وزنجانی‌ها دراین سالهاثابت کرده اند در دست گیری از نیازمندان پیش گام هستند.

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هم با اشاره به اینکه فلسفه هر مسئولیتی خدمت است، گفت: باید این ویژگی در نهادی که مزین به نام امام است بیشتر باشد.

صالحی گفت: توانمندسازی، ایجاد ثبات درآمدی و رضایت‌مندی به عنوان سیاست و رویکرد اصلی کمیته امداد است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.