منابع خبری از مجروح شدن ۲ دانش‌آموز در جریان چاقوکشی در آتلانتای آمریکا خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  در حادثه چاقوکشی در یک دبیرستان در آتلانتای آمریکا ۲ دانش‌آموز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

خبرگزاری فاکس نیوز با اعلام این حادثه چاقوکشی در مدرسه «بنجامین بنکر» آتلانتا نوشت: «۲ دانش‌آموز مجروح به بیمارستان منتقل شدند.»

اندکی بعد مقامات محلی اعلام کردند که وضعیت این ۲ دانش‌آموز خیلی وخیم نیست. این حادثه بعد از ساعت ۹ صبح امروز (چهارشنبه) اتفاق افتاد و پلیس درحال بررسی این حادثه است.

مسئولان مدرسه نیز از بازداشت ۳ دانش‌آموز مدرسه خبر دادند و این دبیرستان در حال حاضر تعطیل شده است. تاکنون دلیل و انگیزه احتمالی این حادثه مشخص نشده و هویت دانش‌آموزان بازداشت شده نیز اعلام نشده است.

پلیس نوع چاقوی استفاده شده در این حادثه را بیان نکرده است، اما ویدئویی که به کانال ۲ اکشن نیوز ارسال شده است نشان می‌دهد که فردی با برانکارد از دبیرستان خارج می‌شود.

پیش از این در دی ماه،  بخش آرشیو آنلاین خشونت با سلاح آمریکا گزارش داد در ۴ روز نخست سال ۲۰۲۲، دست‌کم ۳۹۸ نفر به علت خشونت با سلاح کشته و ۲۷۷ نفر دیگر هم زخمی شدند.

خشونت با سلاح در آمریکا به مشکل اجتماعی مزمنی تبدیل شده که هیچ راه‌حلی برای آن نمی‌توان یافت.

به طور مثال، نتایج یک بررسی ملی درباره سلاح گرم در آمریکا نشان می‌دهد که نزدیک به یک سوم - بیش از ۸۱ میلیون نفر از بزرگسالان در این کشور، سلاح گرم در اختیار دارند.

از طرف دیگر، برآورد‌های اف‌بی‌آی (پلیس فدرال آمریکا) نشان می‌دهد در فاصله‌ ماه‌های ژانویه تا نوامبر سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۷ میلیون قبضه سلاح فروخته شده که به خودی خود از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون دومین رقم بزرگ فروش سلاح به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار