پنجمین همایش سالانه اتحادیه جهانی زنان مسلمان با پیام آیت الله مکارم شیرازی در قم آغاز به کار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -در بخشی از پیام آیت الله مکارم شیرازی به پنجمین همایش سالانه اتحادیه جهانی زنان مسلمان با عنوان بانوی مهر آمده است: زنان مسلمان از حضرت فاطمه زهرا (س) درس پرهیزگاری، شجاعت، استقامت و شکیبایی در برابر مشکلات، ایثار، مهر و ساده زیستی بیاموزند و از سجایای اخلاقی این بانوی بزرگ در برابر شدیدترین تهاجم فرهنگی دشمن الگو بگیرند.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان، صبح امروز در این همایش، شناسایی توانمندی‌های زنان جهان، ایجاد همبستگی و تقریب میان زنان اهل سنت و شیعه، تربیت نسلی تمدن ساز و اسلام باور، برگزاری دوره‌های دانش افزایی و افزایش اگاهی آن‌ها را از اهداف این اتحادیه نام برد.

خانم افتخاری تولید محتوا را یکی از اقدامات اتحادیه جهانی زنان مسلمان دانست و گفت: از برخی اثار امروز رونمایی می‌شود.

او با اشاره به برگزاری کمیته‌های مختلف در این اتحادیه گفت: کمیته فرهنگی اجتماعی، علمی، قدس، جوانان، نوجوانان ازجمله آن هاست.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با بیان این که در آشفته بازار جهان امروز و حرکات فمنیستی، تلاش‌هایی برای مواجهه با چالش‌ها صورت می‌گیرد، تا بتوان نگاه‌های کمونیستی و فمنیستی را با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) اصلاح و البته چگونگی تربیت زنان تمدن ساز در فضای مجازی را هم ایجاد کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار