استاندار قم گفت: برخی اوقات ما مسئولان دچار غفلت می‌شویم و لازم است به تناوب بین مردم حاضر شویم تا در جریان مشکلات و مسائل مردم قرار گیریم.

 استاندار قم با اهالی روستا‌های بخش سلفچگان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مردمی استاندار قم، اهالی روستا‌های محمدبیک، قاضی بالا، قاضی پائین، اسلام آباد، تاج خاتون و جنداب از بخش سلفچگان با حضور در حسینیه سیدالشهدای روستای جنداب دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند.

 آقامیری استاندار قم در این سفر که با حضور مدیران استانی برگزار شد نزدیک به ۴ ساعت پای سخنان مردمی نشست و موارد مطروحه را در قالب مصوبات مختلفی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

استاندار قم پس از فرصت بیان مشکلات گفت: برخی اوقات ما مسئولان دچار غفلت می‌شویم و لازم است به تناوب بین مردم حاضر شویم تا در جریان مشکلات و مسائل مردم قرار گیریم.

آقامیری افزود: امروز برخی از مردم عزیز روستا‌های بخش سلفچگان با حرارت و شور خاصی به طرح مشکلات منطقه پرداختند که موجب می‌شود ما با انرژی مضاعفی خدمت به ولی نعمتان خودمان را پیگیری کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: به شکر خدای متعال تمام مصوبات سفر قبلی ما به جز یک مورد که مشکل قانونی داشت یا اجرایی شده یا در دست اجراست و مورد معطلی نداشته ایم.

 آقامیری با توجه به اعلام دعدغه بروز مشکلات زیست محیطی توسط برخی واحد‌های تولیدی و کارخانجات گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست و در این موضوع با احدی تعارف نداریم و به سرعت مطابق قانون برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار