معاون فرماندار شهرستان لنده گفت: بارش‌های اخیر ۵۰۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های این شهرستان خسارت وارد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - شفایی معاون فرماندار لنده در آیین بازدید امام جمعه و جمعی از مسئولان از مناطق سیل زده این شهرستان گفت: امسال بیشترین بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهرستان لنده بوده است.
 
شفایی گفت: در پی این بارش ها به بخش‌های کشاورزی، دامداری، جاده‌ و ابنیه‌های روستا‌یی خسارات زیادی وارد شده است.
 
او میزان خسارت به بخش های مختلف را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بر اثر تخریب محل نگهداری دام،  ۲۶ راس دام سبک یکی از دامدران در روستای صفی خانی بخش مرکزی شهرستان لنده تلف شد.
 
شفایی گفت: با توجه به ریزش کوه و انسداد مسیر‌های روستایی نیاز است اداره راهداری کار بازگشایی این جاده ها را هر چه سریع تر انجام دهد.
 
وی ادامه داد: با همکاری بنیاد علوی میزان خسارت‌ بارندگی پس از برآورد به ستاد مدیریت بحران استان ارسال می‌شود.
 
حجت السلام محمودی اصل امام جمعه لنده هم در این بازدید با تاکید بر همکاری مدیرت بحران استان و پیگیری مشکلات خانوار‌های آسیب دیده گفت: انتظار می رود با ارائه گزارش توسط کارشناسان به مدیریت بحران به موقع و در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری مشکلات مردم آسیب دیده آغاز شود.
 
همچنین سرهنگ ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده هم در بازدید از منازل آسیب دیده روستائیان در بخش موگرمون لنده گفت: با پیگیری مسئولان این خسارات برآورد و برای رفع این مشکلات از طریق بنیاد علوی و فرمانداری شهرستان اقدام می‌شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.