رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به انجام اقدامات مناسب در معاونت بهداشتی این مجموعه در سال های قبل گفت: در دوره جدید این معاونت مهم و تاثیرگذار نیازمند تحولات جدی و جدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - نقی‌پور در آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در این معاونت علاوه بر اقدامات مهم و کاربردی قبلی، به وقوع اقدامات متفاوت‌تری احساس نیاز می‌شد تا این سیستم مانند قبل و با روحیه بهتر و قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد.

سرپرست جدید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان فردی علمی، توانمند و زحمتکش است که این سمت حساس در این برهه به ایشان واگذار می‌شود تا این راه را با موفقیت ادامه داده و موفقیت‌های بیشتر و اقدامات جهادی بسیاری را برای کمک به سیستم بهداشت منطقه و اعتلای سلامت جامعه انجام دهد.

 معاون بهداشت سابق نیز با تمام توان تلاش کرده و از هیچ کمکی در این حوزه دریغ نکرده و یار و یاور این سیستم بوده است.

 در حوزه بهداشت هر اقدامی که انجام دهیم باز هم کم گذاشته‌ایم، بنابراین امیدوارم نه تنها با شعار، بلکه با عمل خود را ثابت کنیم و برای سلامتی جامعه، تعاملات این مرکز با جوامع و سازمان‌های دیگر را افزایش داده و برنامه‌ریزی‌های جدی‌تری را انجام دهیم تا شاهد شیوه زندگی سالم در جامعه باشیم.

درستی معاون سابق بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خود، گفت: با وجود تنگنا‌ها و مشکلاتی که وجود داشت و البته با تلاش همکاران، در شاخص‌های مختلف رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردیم و در امر واکسیناسیون نیز جزو استان‌های پیشرو کشور بودیم که از همان روز‌های اول تزریق واکسن را آغاز کردیم.

به دلیل مشکلاتی که طی هفته‌های اخیر ایجاد شده بود، روند تزریق واکسن در آذربایجان شرقی کاهش یافته بود، اما با برطرف شدن مشکلات طی سه روز گذشته بیش از ۳۰ هزار واکسن در استان تزریق شده است.

 حقائی سرپرست جدید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:امیدوارم با استعانت از خدا و یاری و همکاری اساتید و پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی، در توسعه و اعتلای هرچه بیشتر خدمات بهداشتی استان گام‌های موثرتری برداشته شود.

در این مراسم از زحمات سه ساله عباسعلی درستی قدردانی و  حسین حقایی که دارای مدرک دکترای علوم تغذیه است، به سمت سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.