مراسم تودیع ومعارفه فرماندار میانه با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزارشد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان میانه  اولویت تیم استانداری را توسعه اقتصادی، مبارزه با فقر و پیشبرد فرامین رهبری عنوان کردو گفت: فرماندار جدید برای رسیدن به این اهداف، استفاده از مجمع نخبگان در تمامی زمینه‌ها و ابعاد را مدنظر قرار دهد تا بتوان مسیر توسعه را سریعتر طی کرد.

اوبه بیان ویژگی‌های لازم برای کارگزاران دولت سیزدهم پرداخته، انقلابی و جهادی بودن و ایمان به توانمندی‌های داخلی و جوانان اندیشمند را از جمله این ویژگی‌ها برشمرده، افزود: بخشی از مشکلات موجود ناشی از خود تحریمی، فرآیند بوروکراتیک و سست کننده و برخورد‌های ناسالم است که فرماندار جدید شهرستان میانه باید برای آن برنامه داشته باشد.

او با تاکید بر تلاش تمامی دستگاه‌های دولتی در جهت بهبود معیشت مردم، گفت: نباید اجازه دهیم فقر، ایمان و باور‌های مردم نسبت به انقلاب را دچار ضعف کند.

مهدی اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بخاطر تحریم‌ها و سیاست‌های غلط گذشته با محدودیت منابع مواجه است، بر فراهم آمدن ساز و کار‌های حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد.

اودر این جلسه با بیان اینکه سرمایه گذاران در پیچ و خم‌های اداری مایوس می‌شوند، گفت: چرخه فرآیند سرمایه گذاری‌ها از جمله صدور مجوز باید تسهیل گردد.

اوفزود: فرماندار شهرستان باید با مدقرار دادن این موضوع، برنامه‌های خود در راستای توسعه میانه را طرح ریزی کرده و اعلام کند و این موضوع مورد مطالبه مردم و نمایندگان شهرستان خواهد بود.

سید مرتضی حسینی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی نیز به مشکلات راه دسترسی، نبود اینترنت، متصدی خانه‌های بهداشت و آب شرب روس‌های میانه اشاره کرده، بر پیگیری و حل آن‌ها توسط استانداری تاکید کرد.

 اوبا بیان اینکه آمار سالانه تعداد مددجویان کمیته امداد در حال افزایش است، از آن به عنوان زنگ خطر برای مجلس و دولت یاد کردو افزود: مملکتی که از انبوه ثروت‌های خدادادی برخوردار است نباید با بسته‌های معیشتی و یارانه بعنوان مُسکّن‌های سطحی رفع محرومیت اداره شود بلکه باید به سمت بازگرداندن ثروت مردم به خود مردم حرکت کنیم.

او همچنین از عدم توسعه مجتمع فولاد میانهنسبت به مجتمع‌های هم تراز کشور انتقاد کرده، آن را ناشی از بی ثباتی مدیریتی و عدم توجه شرکت ایمیدرو به فولاد میانه عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه میانه نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه شهرستان میانه از جهات مختلف از پتانسیل‌های بالا برای توسعه برخوردار است، بر لزوم برنامه ریزی و هم افزایی در جهت حل مشکلات شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه، مسعود سعادتی بعنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میانه منصوب و از زحمات محمدرضا مشایخی قدردانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.