صفری گفت: گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان به‌عنوان یک اولویت ویژه در برنامه‌های کاری این نهاد قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: الگوگیری و تبعیت از ائمه معصومین علیهم‌السلام در گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان باید در برنامه‌های کاری کارکنان این نهاد ساری و جاری باشد.

او بابیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان باعث بخشش گناهان می شود، افزود: حل مشکلات نیازمندان و رسیدگی به احوال ایتام انسان را به رحمت خداوند نزدیک‌تر می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هرکسی گره از کار مؤمن نیازمندی برطرف کند خداوند گره از زندگی‌اش باز می کند؛ پس سود و منفعت خدمت‌رسانی به ایتام و نیازمندان اول به کمک‌کننده می‌رسد.

صفری بابیان اینکه بیکاری در آموزه‌های دین مبین اسلام و عقلانیت جایگاهی ندارد و انسان باید با تلاش و کوشش زندگی‌اش را اداره کند، افزود: توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال و کسب درآمد باثبات برای خانواده‌های تحت حمایت یکی از اولویت‌ها و رویکرد اصلی این نهاد است.

او به پالایش اطلاعات مددجویان در سامانه امداد هوشمند و کارآمد اشاره کرد و گفت: به جهت تسریع در خدمت‌رسانی به نیازمندان و ارائه خدمات غیرحضوری تاکنون اطلاعات ۷۶ درصد از خانواده‌های مددجویی در این سامانه به‌دقت مورد بازبینی ویرایش اطلاعات قرارگرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فراهم شدن پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق QR کد در استان زنجان خبر داد و افزود: در این طرح هر فرد دارای یک لینک پرداخت اختصاصی می‌شود تا با شخص با داشتن لینک اختصاصی خود و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه به‌آسانی به پرداخت صدقه و یا سایر سرفصل‌های  مشارکتی اقدام کند.

 


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.