مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود و تسریع در فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان راه‌اندازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای راه اندازی طرح امداد هوشمند و کارآمد در استان زنجان ۱۵ هزار و ۸۰۰ پرونده مددجویی پالایش، ویرایش و ثبت و ضبط اطلاعات انجام گرفته است.

او با تأکید بر دقت و کیفیت در فرآیند کار افزود: راستی آزمایی اقدامات انجام گرفته، فعال نگهداشتن قرارگاه عملیاتی، رصد مستمر گزارش اشکالات از دیگر برنامه‌های این نهاد در خصوص پالایش پرونده‌های مددجویی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه تاکنون ۵۷ درصد پرونده‌ها مورد بازبینی و پالایش اطلاعات و ثبت و ضبط قرارگرفته  است، گفت: استان زنجان جزو استان‌های برتر  در این زمینه  است.

او گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود و تسریع در فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت و حرکت به سمت خدمات غیر حضوری راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.