مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:از ابتدای امسال تاکنون برای ۲ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فرصت شغلی ایجادشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه برنامه‌های اشتغالزایی این نهاد پارسال به طور کامل محقق شد، گفت: برنامه‌ریزی‌شده است تاپایان امسال نیز قریب به ۵ هزار فرصت شغلی در راستای درآمدزایی و توانمندسازی برای رسیدن به استقلال مالی و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شود.

او بااشاره به اهمیت اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء پویایی و نشاط اجتماعی، افزود: تلاش کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی ارتقاء خدمات اثربخش به مددجویان تحت حمایت با نگاه توانمندسازی به‌منظور افزایش اعتماد عمومی به کارکرد‌های محرومیت‌زدایی نظام و تقویت مسئولیت‌های اجتماعی اقشار و دستگاه‌های مختلف برای رشد شاخص‌های خدمت‌رسانی این نهاد به اقشار نیازمند است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف بهبود و تسریع در فرآیند خدمت رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت راه اندازی  شده است، گفت: از ششم آذرماه که فرآیند ثبت و پالایش اطلاعات پرونده‌های مددجویی همزمان با سراسر کشور در استان زنجان شروع شده، تاکنون بیش از ۵۰ درصد پرونده‌ها با حساسیت ویژه و تمرکز بر اصل دقت و کیفیت در سیستم امداد هوشمند بروز رسانی و پالایش اطلاعات شده است.


او بابیان اینکه زنجان به پایتخت شور وشعور حسینی است، افزود: میانگین سرانه ماهیانه ایتام زنجانی از محل حامیان به بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و میانگین سرانه فرزندان محسنین به ۳۸۹ هزار تومان رسیده که در هر دو بخش استان زنجان از میانگین کشوری بالاتر  است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.