صفری گفت: از ابتدای امسال تاکنون۱۰میلیارد و۱۹۰ میلیون تومان صدقه توسط کمیته امداد در استان زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: فلسفه وجودی کمیته امداد خدمت به مردم است و کارگزاران امداد با تفکر بسیجی و حرکت جهادی موانع پیش روی خدمت به محرومین را برداشته و حرکت جهادی در امداد بایستی تقویت شود.

او با اشاره به اینکه حرکت انقلابی، جهادی و تفکر بسیجی کلیدواژه هر شکستی است، افزود: حرکت جهادی یعنی موانع را برداریم و با ایجاد ظرفیت‌های توانمندسازی برای مددجویان نظیر اشتغال، مسکن و مراکز نیکوکاری و ارائه خدمات اثر بخش رضایتمندی را در مخاطبین ارتقاء بخشیم.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بخشی از درآمد‌های این کمیته از صندوق‌های صدقات است، که در منازل، معابر و ادارات استان زنجان و یا به صورت الکترونیکی وجود دارد، و کمیته امداد به دنبال استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای جمع آوری صدقات است تا فرآیند صدقه دادن برای مردم تسهیل شود و در همین رابطه بیش از ۱۲۸ هزار کد «کیوآر» تولید و تاپایان سال بین مشترکین توزیع می‌شود.

صفری بااشاره به میزان جمع آوری صدقات در استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان صدقات مردمی توسط کمیته امداد در استان زنجان جمع آوری شده که تحقق ۱۰۰ درصدی داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به نقشه‌های دشمن در ایجاد ناامیدی و نارضایتی در جامعه گفت: باید عرصه‌های تهاجمی دشمن را بشناسیم و در راستای مقابله با تهاجم دشمن برنامه ریزی و اقدام کنیم که امروزه عرصه تهاجمی دشمن در حوزه اقتصاد و  فرهنگ است.

صفری گفت: ایجاد اشتغال، مسکن و تقویت مشارکت‌های مردمی موجب تقویت اقتصاد و بنیان خانواده شده و هزینه خانواده‌ها را تأمین و بهینه می‌کند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.