معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح بسته تحولی خوانا در سال تحصیلی جاری در ۱۵ درصد مدارس استان در حال اجرا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی زهرایی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: این طرح در هزار و ۱۹۳ کلاس و  ۲۲۳ آموزشگاه در پایه‌های مختلف دوره ابتدایی در استان در حال اجرا است.

او افزود: در این طرح دانش آموزان با استفاده از زبان درست و استفاده از کلمات مناسب تربیت شده تا خواسته‌های خود را به شکلی رسا و واضح بیان کنند.

زهرایی اضافه کرد: در این بسته تحولی رفع مشکلات مربوط به مهارت‌های خواندن، نوشتن و مهارت‌های زندگی تدوین شده که در مرحله اول با آموزش مدرسان و معلمان مدارس مجری این طرح آغاز شده است.

سید عباس عظامی معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم گفت: این طرح با هدف تقویت مهارت‌های زبان آموزی (گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن) و مهارت‌های زندگی (مراقبت ورزی، مسئولیت پذیری و ادب) با رویکرد تلفیقی و برای تمامی پایه‌های مدارس مجری این طرح تا پایان سال تحصلی در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح شامل ۱۵ درصد مدارس شهری، روستایی، دولتی، غیردولتی، دخترانه و پسرانه کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.