معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۴ هزار و ۸۰۰ فرهنگی به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، قاسم احمدی لاشکی معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به بافق گفت: برای رفع کمبود نیرو با سازمان امور اداری و استخدامی کشور وارد مذاکره شدیم تا سهمیه دانشگاه فرهنگیان افزایش پیدا کند.

او افزود: مجوز افزایش سهمیه ۲۵ هزار نفری صادر شده که با ۹ هزار و ۸۰۰ سهمیه‌ای که از قبل وجود داست، در مجموع ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شوند.

احمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمبود بیش از ۹۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش با پرداخت اضافه کار به شاغلان و بازنشستگان تأمین می‌شود.

او ادامه داد: بیش از هشت هزار نفر به صورت سرباز معلم در آموزش و پرورش فعالیت دارند و حدود ۲۲ هزار نفر نیز به وسیله نیرو‌های خدمات آموزشی تأمین می‌شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در بخش نیرو‌های خدماتی حدود ۴۷ هزار و ۹۰۶ نفر کمبود نیرو داریم که منتظر صدور مجوز آن هستیم و امیدواریم با بودجه سال ۱۴۰۱ این موضوعات حل شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به بافق، علاوه بر بررسی مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان مانند کمبود فضای آموزشی، کمبود دبیر، بیمه تکمیلی، حقوق نیرو‌های خدماتی، بلاتکلیفی برخی از معلمان حق التدریسی و...، از مدارس طالقانی و ۲۲ بهمن این شهرستان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.