شرکت سامسونگ قصد دارد در سری جدید ساعت‌های هوشمندش از صفحه نمایش چرخنده‌ای که به تازگی در محصولاتش وارد کرده، استفاده کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزموچاینا؛ ماه گذشته، سامسونگ نمایشگر‌های OLED قابل چرخش، تاشو و کشویی خود را برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و حتی لپ‌تاپ‌ها معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این فناوری حتی ممکن است به ساعت‌های هوشمند نیز بیاید، زیرا طرح‌های اولیه جدیدی از ساعت هوشمند سامسونگ با نمایشگر قابل چرخش و دوربین منتشر شده است. این طرح‌ها اولین بار توسط LetsGoDigital منتشر شد، سند اختراع ۹۶ صفحه‌ای آن نیز در ۲ ژوئن ۲۰۲۱ در دفتر جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت شد و دیروز، در ۹ دسامبر منتشر شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده صفحه نمایش را می‌توان با فشار دادن تاچ ساعت یا از طریق فعال سازی صفحه لمسی روشن کرد. هنگامی که این صفحه باز می‌شود، قاب بیرونی ساعت منبسط می‌شود و به صفحه نمایش اضافی که درون بدنه ساعت قرار گرفته اجازه می‌دهد باز شود و صفحه نمایش را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.

ساعت های هوشمند سامسونگ

اطلاعات فنی ساعت های هوشمند جدید سامسونگ در دسترس نیست

این فناوری حتی به کاربران این امکان را می‌دهد که انتخاب کنند می‌خواهند از یک قسمت صفحه نمایش استفاده کنند یا هر دو قسمت آن را به کار بگیرند، اما با این حال وقتی دوربین سلفی در این دستگاه روشن می‌شود این صفحه نمایش مانع از عملکرد آن نمی‌شود و می‌توان دوربین سلفی با کیفیتی نیز داشت. مشخصات فنی این ساعت هوشمند با صفحه نمایش رول شونده سامسونگ به همراه جدول زمانی مورد انتظار برای عرضه آن در بازار در حال حاضر در دسترس نیست، اما یک چیز را می‌توان به طور قطع گفت که اگر سامسونگ بتواند از این فناوری همانطور که در طرح‌های اولیه نشان داده شده است استفاده کند، گام بعدی در تکامل گجت‌های پوشیدنی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار