شرکت اپل از به روزرسانی نسخه اپل واچ SE، با هدف طراحی برای ورزشکاران با مدل «مقاوم» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، اپل اخیرا سری ۷ ساعت‌های خودش را راه اندازی کرده و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه مدل‌های جدید است. طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، این شرکت مستقر در کوپرتینو می‌تواند کل خط تولید ساعت هوشمند را اصلاح کند. گزارش شده که خط تولید اپل واچ برای سال آینده می‌تواند شامل یک نسخه به روز شده از Apple Watch SE باشد که ممکن است Apple Watch SE ۲ نامیده شود.

اپل واچ 7

اپل واچ SE ۲ مطابق با مدل اصلی SE خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ با هدف اقتصادی عرضه شد. این ساعت دارای طراحی‌هایی مشابه مدل‌های معمولی اپل واچ است، اما برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند نمایشگر همیشه روشن، سنسور اکسیژن خون و عملکرد ECG را ندارد. تاکنون، هیچ چیز در مورد آنچه که مدل به روز شده Watch SE می‌تواند ارائه دهد مشخص نیست، اما احتمالا کمی تغییر در طراحی و برخی ویژگی‌های اضافی مربوط به مدیریت سلامت و تناسب اندام وجود دارد.

اپل واچ SE

اپل همچنین قصد دارد این نسخه از ساعت هوشمند خود را با دوام بیشتر عرضه کند که برای ورزشکاران تولید خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای طراحی «مقاوم» است و احتمالا دارای یک قاب مقاوم‌تر در برابر خراش، فرورفتگی، افتادن و ... است. در حال حاضر، این غول فناوری دارای سه سری ساعت هوشمند Apple Watch Series ۷، Apple Watch Series ۳ و Apple Watch SE است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.