سید عبدالملک الحوثی در جشن ازدواج جوانان یمنی اعلام کرد که با وجود توطئه‌های دشمنان، مردم یمن همچنان به مسیر زندگی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در جشن ازدواج جوانان یمنی که در صنعا برگزار شد، تأکید کرد که این کشور با توطئه‌های دشمنان مقابله خواهد کرد.

الحوثی در این مراسم گفت: «امروز مردم ما در همه زمینه‌های اعتقادی بی نظیر هستند و هویت و وابستگی ایمانی خود را تجسم می‌بخشند، همان گونه که در میدان جنگ همبستگی و همگرایی دارند.»

او در ادامه به سختی‌های مردم یمن اشاره کرد و اظهار کرد: «این جشن در حالی برگزار می‌شود که ما در اوج چالش ها، محاصره و تهاجم هستیم. مردم ما با وجود مصائب، چالش ها، محاصره و شرایط سخت اقتصادی همچنان به مسیر زندگی خود ادامه می‌دهند.»

الحوثی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای تسلیم مردم یمن، گفت: «دشمنان تلاش می‌کنند که با کشتار، گرسنگی، محاصره و جنگ نرم با همه ابعاد زندگی در کشور ما مبارزه کنند تا مردان و زنان جوان را به فساد بکشانند.» 

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: «مردم ما مظهر  شفقت، تقوا و همبستگی هستند. ما امروز پیام ایستادگی در برابر دشمنان و مقابله با تمامی مشکلاتی را می‌فرستیم که نتیجه توطئه دشمنان است.»

او در انتها بر ضرورت همبستگی برای مقابله با سختی‌ها اشاره و تاکید کرد که همبستگی مهم‌ترین وسیله‌ای است که خدا با آن ما را به پیروزی نزدیک می‌کند و دلیلی برای رحمت و برکات خداوند است.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به حمله نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. بر اثر این تجاوز، تاکنون هزاران یمنی کشته شده‌اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار