استفاده از کتاب‌های پودمانی دوره سوادآموزی به مدت ۳ سال

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب های پودمانی با روش های یاددهی و یادگیری نوین جایگزین کتاب های سوادآموزی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی برای استفاده از کتاب های پودمانی دوره سوادآموزی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ از این محتواهای آموزشی استفاده می‌شود.

خواهش نیک افزود: این کتاب‌ها شامل مفاهیم خواندن نوشتن، روخوانی قرآن کریم و آموزش ریاضی بوده که هر یک مستقل و و به نوعی به همدیگر وابسته و به منظور کسب مهارت های سواد آموزی تهیه و تولید شده است.

او ادامه داد: این کتاب‌ها شامل آموزش قرآن کریم، کتاب بخوانیم و بنویسیم، ۱ و ۲، کتاب بخوانیم و بدانیم ۱ و ۲ و ۳، کتاب های سبک زندگی، رستگاری و ریاضی می باشد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان افزود: این کتاب‌ها در راستای پیوند سواد و زندگی سوادآموزان و تثبیت وتحکیم و تعمیق مهارت های آموزشی و افزایش سطح معلومات دینی و فرهنگی و ارتقای آگاهی های اجتماعی است.

او گفت: این کتاب ها بر اساس حجم ابلاغی بین شهرستان ها و مناطق برای تحویل به سواد آموزان از طریق آموزش دهندگان ارسال شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
Fahim
۱۲:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
میخواهم درس یاد بگیرم کمک کند
Pakistan
Fahim
۱۲:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
میخواهم درس یاد بگیرم کمک کند