بازنشستگان دولت در کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در فعالیت‌های سواد آموزی مشارکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: معلمان و بازنشستگان دولت اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی می‌توانند در فعالیت‌های سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد مشارکت کنند.

سید حمدالله خواهش نیک افزود: فعالیت‌های سواد آموزی با اولویت مدرسه محوری از سوی آموزش دهندگان انجام و معلمان رسمی و پیمانی بازنشستگان و کارکنان دولت نیز می‌توانند در اجرای آن مشارکت کنند.

خواهش نیک بیان کرد: هم اکنون فعالیت‌های سواد آموزی و در قالب برون سپاری با مشارکت و همکاری ۱۲ موسسه آموزشی و نهاد‌های غیر دولتی واجد شرایط اجرا می‌شود.

او سرانه باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ را یک میلیون تومان و طول هر دوره پنج ماه اعلام کرد و گفت: معلمان و بازنشستگان کارکنان دولت اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی که علاقمند به مشارکت در فعالیت‌های سواد آموزی هستند می‌توانند به واحد‌های سواد آموزی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در سراسر استان مراجعه و ثبت نام کنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان افزود: امسال طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایر نیز به تعداد ۴۰۰ نفر در مناطق عشایری استان اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.