معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: عناوین فراخوان مقاله با عنوان گفتمان سازی برنامه های سواد آموزی در استان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید حمدالله خواهش نیک معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف گفتمان سازی در موضوع چیستی، چرایی و چگونگی ارائه برنامه های سواد آموزی مسابقه مقاله نویسی از سوی سازمان نهضت سواد آموزی برگزار می‌شود.

خواهش نیک افزود: این فراخوان با عناوین سواد آموزی بر مدار تحول، سواد آموزی تقاضا محور، سواد آموزی جامعه محور، سواد آموزی جامعه پذیر، سواد آموزی مدرسه محور، سرانجام بخشی به سواد آموزی، پویش آموزش‌ های مجازی در سواد آموزی، نیازها، ضرورت ها و چشم اندازهای سواد آموزی، زیست بوم جدید (همه‌گیری ویروس کرونا و سواد آموزی)، آموزش های مجازی در سواد آموزی، به مناسبت ۱۷ شهریور روز جهانی سواد آموزی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: کارکنان شاغل در ستاد اداره کل آموزش و پرورش به ویژه متصدیان پست های سواد آموزی و سایر فرهنگیان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و سایر افراد صاحب‌نظر می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۵ مرداد۱۴۰۰ از طریق پست الکترونیکی به آدرسadmin@lmoiran.ir ارسال کنند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان گفت: حجم مقاله حداکثر ۱۷۰۰ کلمه با فونت های لوتوس یا نازنین و اندازه ۱۳ و ۱۴ در نرم افزار word نوشته شود.

خواهش نیک بیان کرد: در متن مقاله از عنوان های اصلی و فرعی و آمار نمودار و تصویر نیز استفاده شود و منبع نویسی بر پایه ApAباشد.

خواهش نیک افزود: نتایج این فراخوان روز ۱۷ شهریور ماه روز جهانی سوادآموزی اعلام می‌شود.

او اضافه کرد: بر اساس تصمیم گروه بهبود کیفیت سواد آموزی آموزش و پرورش استان از برگزیدگان ملی این فراخوان در استان نیز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.