در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۳۸۲ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۷۶۰ واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگاربورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۱۸ آبان ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۴۰۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۴ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل با رشد ۱۰ هزار و ۳۸۲ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۷۶۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۹۶ واحدی بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۶۲۵ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فملی، فولاد، پارسان بیشترین تاثیر را تا به این لحظه بر شاخص کل داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۶۵ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۵۱۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، زاگرس، شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس در این دقایق داشته اند. نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد در فرابورس تاکنون است.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل با رشد ۱۴ هزار و ۶۸۸ واحدی بر پله یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد پارسان، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را تا به این دقایق در شاخص کل داشته اند.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با ادامه روند صعودی خود با رشد ۱۴ هزار و ۷۲۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۱۰۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۳۶۴ واحدی بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۲۹۴ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های خودرو، خساپا و شستا سه نماد پراکنش این دقایق بورس است.

بیشترین افزایش قیمت در بورس برای سه نماد مرقام، دجابر و غشان و بیشترین کاهش قیمت نیز برای سه نماد لپارس، بکاب و دیران است.

در ساعت ۱۲:۲۰ شاخص کل با رشد ۱۳ هزار و ۵۹۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۹۵۵ واحدی بر روی ارتفاع ۳۸۵ هزار و ۸۸۴ واحدی ایستاد.

سه نماد پارسان، فملی و شبندر بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل داشته اند. شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۲۳ واحد بر روی پله ۲۰ هزار و ۵۷۲ واحدی قرار گرفت.

خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس بوده است. تا به این لحظه از بازار ۵۳ نماد صف خرید و ۵۴ نماد در صف فروش هستند.

در پایان معاملات شاخص کل بورس با رشد ۱۳ هزار و ۲۹۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۷۷ واحدی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار