با صدور حکم وزیر کشور علیرضا کریمی، شهردار اراک شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک با قدردانی از وزیر محترم کشور برای اعتماد به انتخاب شورای اسلامی شهر اراک، گفت: وزیر محترم کشور با صدور حکم علیرضا کریمی، این شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر اراک را منصوب کرد.

میرنظامی افزود: در متن حکم وزیر کشور که برای انتصاب شهردار اراک صادر شده، آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱-۳-۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر اراک، علیرضا کریمی به سمت شهردار اراک منصوب می‌شود.

او اضافه کرد: مراسم معارفه علیرضا کریمی شهردار اراک، این هفته با حضور نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شهری، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: امیدواریم در دوره شورای ششم اسلامی شهر اراک، با وحدت و همدلی اعضای شورا با شهردار اراک و همچنین سایر مدیران و مسئولین استانی و شهری، آینده‌ای روشن با رشد همه جانبه، برای شهرمان اراک رقم بزنیم.

شهردار اراک حکم انتصابش صادر شد

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.