رئیس شورای اسلامی ششم شهر اراک گفت: شهردار اراک به محض صدور ابلاغ معرفی شود.

سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی ششم شهر اراک  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مقرر شد بعد از بررسی صلاحیت‌های لازم توسط وزارت کشور و به محض صدور ابلاغ آقای کریمی، شهردار منتخب اراک در یک جلسه معارفه ایشان به عنوان شهردار اراک معرفی شود.

میرنظامی افزود: در جلسه نهایی انتخاب شهردار در صحن شورای اسلامی شهر اراک، دکتر علیرضا کریمی ۸ رای از ۱۱ رای را به خود اختصاص داد و قریب ۱۰ روز است که در نامه‌ای با مستندات و ملحقات ایشان را به عنوان شهردار منتخب شورای شهر اراک، به وزارت کشور معرفی کردیم.

او اضافه کرد: هرچند در حال حاضر شهرداری به سرپرستی آقای جعفرپور اداره می‌شود، اما ایشان همچنان پای کار هستند و انتخاب نشدن به عنوان شهردار ایشان را سست نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: هر روز با آقای جعفرپور در ارتباط هستیم و ایشان از صبح زود بعد از نماز صبح تا پاسی از شب به جد پای کار هستند و این طور نیست که، چون گزینه نهایی شهرداری نبودند در کارشان تساهلی باشد.

او تصریح کرد: فرایند انتخاب شهردار اراک بر اساس روش غربال گری پلکانی که قبلا در رسانه‌ها توضیح دادیم با ۴۳ گزینه آغاز شد در مرحله بعد با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی برای ۲۵ نفر از گزینه‌ها این شرایط احراز شد و بعد از آن شورا از ۲۵ نفر به ۱۰ گزینه و سپس به ۵ نفر رسید و مجدداً به ۲ گزینه نهایی رسیدیم و در نهایت علیرضا کریمی به عنوان شهردار اراک انتخاب شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.