رییس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: سومین رویداد «استان آپ» کشور به همت این پارک علم و فناوری در شهرستان شاهرود به منظور جذب ایده‌پردازان و صاحبان محصول با هدف رونق کسب و کار‌های نوآورانه دعوت به ثبت نام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن نظری رییس پارک علم و فناوری استان سمنان افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سامانه صندوق نوآوری و شکوفایی، توانمندسازی و رویداد پیوند «استان آپ» را انتخاب و ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا نیمه آبان است، افزود: این رویداد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با محوریت پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار می‌شود و هدف از آن حمایت از کسب و کار‌ها و ایده‌های مختلف به ویژه ایده‌های تقاضا محور است.

نظری گفت: تمامی کسب و کار‌ها و ایده‌هایی که اعضای هیات علمی، دانشجویان در زمینه‌های مورد نیاز استان دارند طی ۲ هفته آینده احصاء و این طرح‌ها به سرمایه گذاران ارائه می‌شود.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان تصریح کرد: هدف از جذب سرمایه برای رونق اشتغال در زمینه های، کشاورزی، صنایع معدنی، ارتباطات و فناوری‌های اطلاعات، آب و انرژی و تمامی زمینه‌های مورد نیاز استان در حد ایده و یا محصول است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.