در شبانه روز گذشته، ۹۰ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که در مقایسه با روز گذشته، این آمار افزایش داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۱۷ آذر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۳۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۴۴ نفر رسید. در شبانه روز گذشته، ۹۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۴۴۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۹۴۳ هزار و ۴۶۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۳ هزار و ۱۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۹ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۹۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۵۸ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۳۱۹ نفر دُز اول، ۴۸ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۲۳۷ نفر دُز دوم و یک میلیون و ۸۱۱ هزار و ۳۷۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۰۸ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۹۳۵ دُز رسید.

در حال حاضر ۲ شهر کشور در وضع قرمز، ۹ شهر در وضع نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضع زرد و ۲۸۴ شهر در وضع آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
در شهرستان ابهر از توابع زنجان در یک دبیرستان دخترانه 50 نفر تست مثبت بودند با وجود زدن دو دز واکسن ؟ چرا ریس جمهور مدارس را باز کرد ؟ تا دیر نشده تعطیل کنند 2 هفته بعد خیلی دیر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
ب ولا مردمم مقصرن خود من شهرستانی هستم دیروز ب اهواز رفتم از ۱۰ نفر ۲ نفر تو بازار ماسک زده بودن مردم مقصر هستن تا یکم اوضاع بهتر میشه رعایت نمیکنن فروشندگان مغازه ودس فروشی همه بدون ماسک
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
وزارت بهداشت فقط امار فوتی های بیمارستانها و بستریهاش دستشه اما عده ای که واکسن نزدند مثل افراد معتاد و سیگاری و بیماران کرونایی که نه ماسک میزنن ونه به دکتر و مراکز درمانی مراجعه نمیکنند دستش نیست اونها عامل انشار ویروس کرونا هستند وقتی کسی سیگار میکشه و هم سرفه و عطسه هم میکن بعدش هم سیگارش رو تو صورت مردم فوت میکنه و باعث انتشار ویروس کرونا میشند با اون جور افراد باید برخورد شود مجلس باید یک قانون وضع کند تا کسانی که سیگار میکشند در مکان های عمومی و مراکز سر بسته نتوانند سیگار بکشند اگر مکان هایی برای افراد سیگاری تعیین کنند تا فقط در ان مکانها سیگار بکشند هم برای انها راحتر است هم برای دیگر افراد جامعه این قانون در خیلی کشورها به تصویب رسیده و در حال اجراست و هر کس نقض قانون کند جرمیه میشود که افراد سیگاری نمیتوانند در مکانهای عمومی و سر بسته سیگار بکشند با تشکر از وای جی سی لطفا این طرح را به گوش مسئولین برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
تو کلاس ۱۱ نفره ۶ مبتلا تعداد کمیست آیا ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
احتمالا در 24ساعت گذشته اشتباه پزشکی در اتاق عمل ها ویا تجویز اشتباه دارویی زیاد بوده و تعدادی از فوتی ها را به گردن کرونا انداختن تا مدیران بیمارستان ها جوابگو نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
وزارت بهداشت اگر ریگی در کفش ندارد چرا آمار عوارض واکسن را منتشر نمیکند؟ مثلا بگوید از حدود هفتاد هشتاد نفر تلفات امروز چند نفرشان واکسن زده اند و چند نفر نزده اند!
وارد کردن چندتا کد ملی در سامانه واکسن که کار سختی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ماری
۱۷:۱۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
چرا مدرسه ها رو مجازی نمیکنید الان این هفته بچه ها م امتحان مستمر داشتن گفتن حد فاصله کمتر از نیم متر بوده بین دانش آموزان خبری هم از رعایت اصول بهداشتی نبوده بعضیها ماسکشونو در میاوردن فردا که همه مبتلا شدن بعد میگید مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
تا زمانی که مردم رو مقصر وضع موجود می‌دانید، کرونا رفتنی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
امیکرون تو ایران هست
خودتونو به اون کوچه نزنید.همه دارن مبتلا میشن.سرعت انتشار وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام لطفا فعالان باشگاه خبرنگاران جوان این سوالو پاسخ بدید اگر فاصله تزریق دوز اول و دوز دوم زیاد باشد بین دو سه ماه، چون تاریخ ها در کارت دیجیتال درج می شودایا کارت برای دریافت خدمات معتبر و قابل استفاده می باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
خودوزیرفقط یک دوزرده اونم اسفند۹۹,نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
انشالله عید سعید باستانی؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
بندری
۱۶:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
وقتی واکسناسیون بشه دستاورد سیاسی دولت خیلی به آمارها توجه
نکنید .به نظرشما مردن ۹۰ نفر آمارایده الی هست شماراخدا آمارراسیاسی نکنید عادی انگاری نکنید وضع بدتر خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
نه مرگ 700 نفر در روز خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
باز هم بازگشایی کنید ته مرگ بالا ۱۰۰ برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
الیس الله با حکم الحاکمین

آیا خداوند بهترین حکم کنندگان نیست
آخرین اخبار