دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن انفجار تروریستی امروز در مسیر کاروان ارتش سوریه در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، جنبش انصارالله یمن انفجار تروریستی صبح امروز چهارشنبه در مسیر کاروان نظامی ارتش سوریه در دمشق را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد: انفجار‌های جنایتکارانه در دمشق، پایتخت سوریه را که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر شد، محکوم می‌کنیم.

دفتر سیاسی انصارالله تأکید کرد: روشن شد که آنچه در میادین نبرد و دستاورد‌های ارتش سوریه محقق می‌شود، دشمنان این کشور را ناراحت کرده و تلاش می‌کنند تا با جنایت‌های خیانت‌آمیز امنیت و ثبات سوریه را برهم بزنند.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان سوریه بدانند آنچه را که در گذشته نتوانسته محقق کنند را امروز و فردا نیز به فضل هوشیاری ملت سوریه و حمایت آن از دولت خود، نخواهند توانست محقق کنند.

عصر امروز سفیر صنعا در سوریه نیز این جنایت را محکوم و تأکید کرده بود که رد پای آمریکا در ارتکاب این جنایت تروریستی واضح است و این جنایت در راستای مانع تراشی در مسیر اقبال بین المللی و منطقه‌ای به دولت سوریه انجام شده است.

صبح امروز به دنبال وقوع انفجاری تروریستی در مسیر کاروان نظامی ارتش سوریه در شهر دمشق، تعدادی از نیرو‌های ارتش به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

وزارت کشور سوریه متعهد شد که عاملین این جنایت را شناسایی می‌کند و به سزای اعمالشان خواهد رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار