مرجع بزرگ بحرین در پیامی خطاب به بحرینی‌ها هشدار داد مردم منتظر تلاش‌های متعدد و خصمانه برای ایجاد اختلاف و فتنه میان خود باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، «شیخ عیسی قاسم» مرجع دینی و رهبر شیعیان بحرین در پیامی خطاب به مردم این کشور درباره فتنه انگیزی میان ایشان هشدار داد.

متن این پیام بدین شرح است: «مردم باید منتظر تلاش‌های بی‌شمار و سیاست های خصمانه برای ایجاد اختلافات، نزاع و فتنه میان خود باشند».

پیش از این هم شیخ عیسی قاسم در واکنش به سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و افتتاح سفارت این رژیم اعلام کرد خیانت نفرت‌انگیز عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی یکی از جنگ‌های سیاسی رژیم بحرین علیه مردم است. خدا به فریاد مردم برسد. بحرین همچنان به هویت واقعی خود در برابر سیاست رژیم این کشور پایبند است و مقاومت طولانی خواهد بود و این نبرد یک نبرد سرنوشت ساز و هویتی برای بحرینی‌هاست.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند. این درخواست‌ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشور‌های عربی از جمله عربستان روبه‌رو شده است. رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده‌سازی به زندان‌های طولانی‌مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته‌های خود همچنان ادامه دارد و آن‌ها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته‌ها هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار