رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد گفت: تأسیسات گردشگری با ۳۰ درصد پذیرش در یاسوج می توانند فعالیت خود را پس از محدودیت های دوران کرونا آغاز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید روح‌الله وحدتی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد گفت: رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برای ادامه مبارزه با کرونا الزامی است و مجریان بخش خصوصی باید این دستورالعمل ها را رعایت کنند.

او اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی کرونا همه کارکنان و نیروهای خدماتی در تأسیسات گردشگری باید کارت واکسیناسیون ویروس کرونا داشته باشند.

وحدتی بیان کرد: عملیات غربالگری به منظور حفظ سلامت مردم می بایست در تمام ورودی تأسیسات گردشگری شهرستان بویراحمد انجام شود.

تابستان امسال با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا فعالیت تمامی مکان ها و تاسیسات گردشگری در استان ممنوع بود.

در راستای نظارت بر رعایت این محدودیت ها هتل ها،هتل آپارتمان ها،رستوران های سنتی و باغ آبشار یاسوج بصورت مستمر مورد بررسی قرار می گرفت.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰جاذبه طبیعی، ۷۷۰ منطقه تاریخی و جلوه های مردم شناسی در دوران پیش از انتشار ویروس کرونا سالیانه میزبان سه میلیون نفر گردشگر بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.