به گفته یک کارشناس فلسطینی، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مسئول ترور ۲۰۰ شخصیت فلسطینی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب؛ دکتر صالح النعامی، پژوهشگر مسائل فلسطین و رژیم صهیونیستی مائیر بن شبات، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را مسئول ترور ۲۰۰ شخصیت فلسطینی معرفی کرد.

وی در حساب کاربری خود در توئیتر درباره بن شبات نوشت: خانواده او از مغرب مهاجرت کردند و او مغز متفکر جریان عادی سازی است و در گفتگو با روزنامه اسرائیل هیوم به جنایاتی که هنگام ریاست سازمان اطلاعات (شاباک) داشت افتخار می‌کند. از جمله این جنایات ترور ۲۰۰ شخصیت فلسطینی در غزه و خراب کردن خانه‌های غزه روی سر ساکنان آن است.

النعامی افزود: بن شبات منتسب به جریان دینی افراط گراست و از افتخاراتش این است که به مدت ۲۵ سال دو جلسه درس و موعظه هفتگی در کنیسه دارد و تلمود را در آن تفسیر می‌کند. وی همچنین مدعی است چشمان تعدادی از مسئولان عربی از خوشحالی ناشی از عادی سازی در برابر او غرق اشک شده است.

پیش از این، مائیر بن شبات، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و فرمانده سابق شاباک در منطقه جنوبی، در مصاحبه با روزنامه «اسرائیل هیوم» با مطرح کردن این ادعا که بخش بزرگی از سلاح‌های مقاومت در خود نوار غزه تولید می‌شود، خواستار خنثی سازی این حملات با ترور فرماندهان مقاومت شد.

وی در اظهاراتی وقیحانه گفت: این اقدام ما باید با انجام ترور‌هایی داخل غزه باشد به گونه‌ای که هیچ مدرکی علیه ما باقی نماند و "اسرائیل" مسئولیت آن را به عهده نگیرد، پس از آن فعالان در آنجا احساس خواهند کرد که هر لحظه تحت تعقیب و تهدید قرار می‌گیرند و ممکن است صبح روز بعد، به دلیل دخالت آن‌ها در اقداماتی علیه اسرائیل، از خواب بیدار نشوند.

مائیر بن شبات در ادامه سخن پراکنی های خود گفت: هدف بلند مدت اسرائیل باید خلع سلاح نوار غزه و ایجاد رژیمی باشد که اسرائیل را به رسمیت بشناسد و از خشونت علیه آن استفاده نکند. رسیدن به این هدف از دو طریق ممکن است؛ یا یک عملیات نظامی گسترده و عمیق به سبک عملیات دیوار دفاعی و البته این روش هزینه هنگفتی دارد یا با از بین بردن سیستماتیک  حماس در همه سطوح و برانگیختن مردم غزه به این سمت و سو که این رژیم حاکم بر غزه شکست خورده است و زمان پایان دادن به آن فرا رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار