همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان مهاباد، نمایشگاه عکس رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد امروز در حاشیه بازگشایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار داشت: در این نمایشگاه ۷۰ اثر از رشادت و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری و در قالب عکس به نمایش گذاشته شده است.

سیامند جوانبخت هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بیشتر نسل جوان با زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همچنین در این نمایشگاه خاطرات فداکاری‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ از بدرقه‌ها، اعزام، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها در کنار دیگر تصاویر آن‌ها در معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است، اظهار داشت: هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

جوانبخت گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین در کناز عکس‌های دوران دفاع مقدس کتاب‌های مربوط به جنگ تحمیلی نیز برای بازدید شهروندان به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.