جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه جدید خود اعلام کرد اگر لازم باشد برای محافظت از اسیران وابسته به جنبش خود هر کاری انجام می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه قدس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ گونه آسیبی به زندانیان را تحمل نمی‌کنیم. ما زندانیان خود را تنها نمی‌گذاریم، آن‌ها را ناامید نمی‌کنیم و آماده ایم برای محافظت از آن‌ها هر کاری انجام دهیم.

این گروه در حمایت از اعضای دربند خود در زندان جلبوع بیان کرد: «ما آماده ایم و می‌توانیم از زندانیان جنبش خود به هر روشی و با هر ابزاری محافظت کنیم و گزینه‌های زیادی برای انجام این کار داریم».

این سخنان در واکنش به اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی علیه زندانیان فلسطینی است که ساعاتی پیش صورت پذیرفت. دفتر اطلاع‌رسانی زندانیان زندان جلبوع اعلام کرده رژیم صهیونیستی فشار‌ها را بر زندانیان افزایش داده است.

گفته می‌شود مدت زمان استراحت زندانیان به یک ساعت کاهش پیدا کرده است. علاوه بر آن، تعداد زندانیان در حیاط زندان کم شده و مغازه‌های اغذیه فروشی زندان بسته شده است.

اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی به تمام زندانیان وابسته به جنبش جهاد اسلامی که تاکنون در بند مخصوص جنبش خود بوده اند دستور داده است که بند را تخلیه کرده و به صورت مجزا در بند‌های دیگر مستقر شوند. زندانیان جنبش ابتدا از انجام چنین کاری سر باز زدند.

شورای عالی رهبری جنبش جهاد اسلامی در زندان ساعتی پیش به شبکه قدس اعلام کرده است: دفتر زندان‌ها شروع به جداسازی زندانیان جنبش ما کرده است. آن‌ها دارند هر کدام از اعضای جنبش را در یک سلول جداگانه قرار می‌دهند.

گفتنی است روز گذشته، شش اسیر فلسطینی موفق شدند با حفر تونل از زندان جلبوع در منطقه بیسان در شمال فلسطین اشغالی خارج شوند. این اقدام موجب شد دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی زیر سوال برود و اقداماتی تلافی‌جویانه انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار