نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار گانتس و عباس در رام الله اعلام کرد هیچ روند دیپلماتیک و مذاکرات صلحی با فلسطینیان وجود ندارد و نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، یکی از مقامات دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه) به نقل از نخست وزیر این رژیم دیدار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را کم اهمیت دانست و  اعلام کرد که هیچ مذاکرات صلحی با فلسطینیان انجام نخواهد شد.

دفتر بنت اعلام کرد: این جلسه‌ای بود که در آن به مسائل امنیتی پرداخته شد. هیچ روند دیپلماتیکی با فلسطینیان وجود ندارد و نخواهد داشت.

این ملاقات که روز یکشنبه در رام الله صورت گرفت، نخستین گفتگوی حضوری سطح بالا بین طرفین در بیش از یک دهه گذشته بود. این مقام که خواست ناشناس بماند گفت که این دیدار قبلا از سوی نفتالی بنت تأیید شده بود.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی نیز دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را خیانت به خون شهیدان توصیف کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از دیدار با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد و نوشت که در این دیدار درباره موضوعات مختلفی همچون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی بحث و بررسی صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار