ویندوز ۱۱ را بدون نصب، در رایانه خود تجربه کنید

به تازگی با یک برنامه وب می‌توانید ویندوز ۱۱ را پیش از آنکه در دسترس همگان قرار بگیرد به نوعی در رایانه خود تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina؛ چند ماه پیش، مایکروسافت بزرگترین بروزرسانی سیستم عامل ویندوز را در پنج سال گذشته با ویندوز ۱۱ اعلام کرد. با این حال، نسخه جدید در حال حاضر برای همه در دسترس نیست. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید ویندوز ۱۱ را بدون نصب آن امتحان کنید؟

توسعه دهنده‎ای به نام Blue Edge یک برنامه وب برای کاربران ایجاد کرد تا ویندوز ۱۱ را از مرورگر اینترنت خود امتحان کنند. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویندوز ۱۱ آینده را بدون نصب بر روی رایانه خود تجربه کنید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت و مرورگر است.

ویندوز 11 در React

توسعه دهنده می‌گوید: "این پروژه به امید تجربه دسکتاپ ویندوز ۱۱ در وب با استفاده از فناوری‌های استاندارد وب مانند React، CSS (SCSS) و Js ساخته شده است. " این پروژه به کاربران اجازه می‌دهد تا دسکتاپ، منوی شروع جدید و مرورگر‌های Edge را تجربه کنند. کاربران همچنین می‌توانند Windows Store جدید را امتحان کنند. با این حال، هیچ گزینه‌ای برای بررسی File Explorer جدید وجود ندارد.

تصویر ویندوز 11

نکته‌ای وجود دارد که باید به خاطر بسپارید، ویندوز 11 on react یک سیستم عامل واقعی نیست، فقط یک برنامه وب است که نشان ‌می‌دهد پس از ارتقاء به نسخه جدید ویندوز 11، وضعیت چگونه خواهد بود. بنابراین باید از مقایسه عملکرد آن با سیستم عامل واقعی اجتناب کنید. نسخه کامل سیستم عامل بسیار متفاوت از آنچه در اینجا نشان داده شده است عمل می‌کند.

تصویر ویندوز 11

ویندوز ۱۱ اواخر امسال به عنوان ارتقاء رایگان رایان‌های شخصی سازگار در تعطیلات منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار