گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران تصویری از نخستین سفر استانی ایشان به خوزستان را منتشر کرد و نوشت:

" در نخستین سفر استانی.
رئیس جمهور صبح جمعه وارد خوزستان شد
حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفر استانی خود وارد خوزستان شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در بدو ورود به استان در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز، با بیان اینکه قصد داشتم زودتر به استان سفر کنم، اما بدلیل کثرت کار‌های مربوط به استقرار دولت، این توفیق حاصل نشد، گفت: استان خوزستان مردمان بسیار خوبی دارد که در مقاطع مختلف از همه توان خود برای دفاع از کشور مایه گذاشتند و حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت نسبت به همه مردم کشور وظیفه دارد، افزود: نسبت به مردم خوزستان وظایف مضاعفی داریم و انشالله در این سفر که البته سفر کوتاهی است بتوانیم بخشی از مشکلات این استان را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: بسیار علاقمند بودم که با مردم خوب استان دیدار داشته باشم، اما بخاطر مشکل بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان دیدار‌های عمومی مردمی فراهم نیست، اما در جلسات مختصر با بخش‌های مختلف مدیریتی استان بیش از پیش در جریان مشکلات خوزستان قرار خواهم گرفت.

رئیس جمهور تاکید کرد: در این سفر با وزرا و مسئولین استانی برای یافتن راه حل‌های مناسبت برای رفع سریع مشکلات استان، مشورت خواهیم کرد و تصمیمات مناسبی طراحی و اتخاذ می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: همه دغدغه من و دولت مردمی این است که مشکلات همه مردم کشور و بویژه این استان مقاوم را با مشارکت خود مردم حل کنیم و تردید ندارم که به لطف خدا بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

وزیران نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان برنامه و بودجه رئیس جمهور را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند."

پست رئیسی

احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم در اولین فعالیت مجازی‌اش توئیتی را درباره مهار کرونا و کنترل بازار منتشر کرد:

" دغدغه‌های مردم عزیزمان را به صورت جدی دنبال می‌کنیم. زمینه‌های خوبی در زمینه مهار بیماری کرونا و هم مدیریت مسائل مربوط به تنظیم بازار در کشور وجود دارد که ان‌شاءالله با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بتوانیم گام‌های خوبی در این زمینه برای حل مسائل مردم برداریم."

توئیت وحیدی

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی دولت سیزدهم تصویری از خودش در کنار علی‌اصغر مونسان وزیر سابق این وزارتخانه منتشر کرد و نوشت:

" امروز در اولین جلسه‌ی معاونین وزراتخانه، از خدمات ارزشمند آقای مونسان وزیر قبلی تقدیر کردم.
مدیریت "دو امدادی" است. از یکی می‌گیریم و به دیگری تحویل می‌دهیم.
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند."

پست ضرغامی

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور تصویری از حضور رئیس جمهور و وزرا در حرم امام راحل (ره) منتشر کرد و نوشت:

" در اولین تعامل مثبت دولت و مجلس، وزرا رای اعتماد کم سابقه و شاید هم بی‌سابقه‌ای کسب کردند و با تجدید میثاق با امام راحل و شهدا و نیز امضای عهدنامه‌ی دولت مردمی در اولین جلسه‌ی دولت سیزدهم، عزم و اراده جدی خود برای ساماندهی و بهبود اوضاع کشور را نشان دادند و من الله التوفیق"

توئیت حسینی

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت سیزدهم تصاویری از اولین جلسه هیئت دولت را در حسابش بارگذاری کرد:

توئیت آشتیانی

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت دوازدهم، رای اعتماد بالای مجلس به محمدرضا آشتیانی را به او تبریک گفت:

" برادر ارجمند و گرامی امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی
سلام علیکم
معرفی رئیس محترم جمهور و رأی اعتماد بالای مجلس محترم شورای اسلامی به جنابعالی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دولت سیزدهم را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم با همت بلند، روحیه انقلابی، سوابق ارزنده در مشاغل حساس و شناخت کامل به ماموریت‌های خطیر نیرو‌های مسلح سرافراز جمهوری اسلامی ایران در این مسئولیت جدید نیز همچون گذشته، موفق و پیروز خواهید بود.

عزت و سربلندی روز افزون آن یادگار دوران دفاع مقدس و همرزم عزیزم را در این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند بزرگ تحت تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت دارم."

توئیت حاتمی

 

توئیت حاتمی

 

توئیت حاتمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار