آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهید شاخص رسانه کشور، هادی باغبانی و تجلیل از خبرنگاران در بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهید شاخص رسانه کشور، هادی باغبانی و تجلیل از خبرنگاران همراه نشست خبری و با حضور حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر، حسن‌زاده فرماندار بابلسر، بازوند فرمانده سپاه بابلسر، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، پدران شهدای بزرگوار مدافع حرم باغبانی، کریمیان و بریری در سینما شقایق برگزار شد.

بازوند فرمانده سپاه بابلسر در این آیین با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه یک خبرنگار، مدیریت اخبار و افکار عمومی و آگاهی مردم است، گفت: اهالی رسانه باید با نقد دلسوزانه موجب تحرک مسئولان شوند و با دوری از تخریب غیرمنصفانه، موجب دوری فضای جامعه از ناامیدی شوند.

او این شهرستان را پایلوت طرح جبهه خرمشهر‌ها در کشور اعلام کرد و افزود: این طرح مدل عمرانی تمرکز زدای کشوری است که اختیار رفع مشکلات به شهر‌ها و محلات داده می‌شود.

بازوند با بیان سخن قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که راه نجات کشور از وضعیت موجود اجرای طرح جبهه خرمشهرها است، گفت: باید افتخار کنیم که در این طرح به جای اینکه مردم به مسئولان مراجعه کنند، مسئولان به مردم مراجعه می‌کنند و مشکلات آن‌ها را از نزدیک پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر هم در این آیین، شناختن وظیفه و به موقع عمل کردن، بصیرت داشتن و عدم انحراف از مسیر اصلی، مقاومت داشتن در مسیر، دغدغه خدمت به مردم، داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی را از شاخصه‌های ملت امام حسین (ع) برشمرد و گفت: خبرنگاران باید در خصوص جبهه خرمشهر‌ها تبیین‌گری و روشنگری کنند.

او افزود: خبرنگاران باید از حاشیه پرهیز کنند و به فکر خدمت به مردم باشند.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه هدف اصلی طرح جبهه خرمشهر را سپردن کار به دست مردم و استفاده از ظرفیت محلات عنوان کرد و گفت: خوشحالیم توانستیم طرحی را در شهرستان اجرا کنیم که در کل کشور مورد توجه قرار گرفته است، اما در سطح شهرستان آن‌طور که شایسته است معرفی نشده است.

 

آئین بزرگداشت شهید شاخص رسانه کشور در بابلسر

 

آئین بزرگداشت شهید شاخص رسانه کشور در بابلسر

آئین بزرگداشت شهید شاخص رسانه کشور در بابلسر


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.