پتروشیمی میدان دار نخست مبارزه با کرونا

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کرونا اولویت نخست کشور است و پتروشیمی حضور پررنگ در پیشگیری و مهار این بیماری دارد.

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست شورای راهبردی مدیران منطقه گفت: در حالی که کرونا اولویت نخست کشور محسوب می‌شود، پتروشیمی پر رنگ‌ترین حضور را در میان سایر نهاد‌های دیگر از خود نشان داده است.

او با بیان اینکه این اولویت در هر قالبی باید مورد توجه و تمرکز قرار گیرد، افزود: به جرأت می‌توان گفت پتروشیمی بیشتر از سایر دستگاه‌های دیگر در بحث کرونا جهت ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به سلامت شهروندان تاکنون مشارکت نموده است.

شهیدی نیا اظهار داشت: براساس مصوبه‌های هشتاد و چهارمین نشست شورای راهبردی مدیران این منطقه مقرر شده هزینه‌های بستری شهروندان مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر در بیمارستان صنایع پتروشیمی از محل اعتبارات شورای شرکت‌های پتروشیمی تامین شود.

این مقام مسئول تقبل هزینه خرید و تامین تجهیزات و ملزومات بیمارستانی و پرداخت هزینه ساخت و راه اندازی مخزن اکسیژن برای بیمارستان‌های شهرستان را از دیگر مصوبه‌های این شورا عنوان و تصریح کرد: پرداخت حقوق و دستمزد نیرو‌های کادر درمان که به صورت موقت جهت تامین کمبود نیروی انسانی مورد نیاز در دوران کرونا، به کادر درمان اضافه شده اند، نیز مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار داشت: تهیه بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر شهرستان و نیز تقدیر از پرسنل درمان بیمارستان‌های شهرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار