سرپرست فرمانداری ایذه گفت: مانور هشدار کرونا برگزار می‌شود و انتظار است مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن نبوّتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: با برگزاری مانور هشدار کرونا امید است مردم  شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و کمبود کادر درمان، فضای فیزیکی بیمارستان هیچ تناسبی با سرعت انتشار بیماری در شهرستان ندارد.

او افزود: در مبحث پزشک، پرستار و‌نیروی خدماتی در شهرستان با مشکل مواجع هستیم در بازدید از بیمارستان یک پرستار و یک کمک پرستار که اجازه تزریق و خوراندن دارو ندارد از ۱۰ بیمار کرونایی مراقبت می‌کند که نشان می‌دهد شرایط عادی نیست.

نبوّتی بیان داشت: امکانات با سرعت شیوع کرونا همخوانی ندارند و هر پزشک در شیفت خود بیش از ۸۰ بیمار کرونایی را ویزیت می کند که کار را برای درمان شهرستان سخت کرده است و کمبود پزشک متخصص در شهرستان مشهود است و این موضوع را نه تنها از مقامات دانشگاه علوم‌پزشکی پیگیری کرده ایم، بلکه با استاندار هم صحبت‌های لازم صورت گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری ایذه تصریح کرد: چهارشنبه گذشته یک دستگاه اکسیژن ساز جدید به بیمارستان اضافه شده است، که بزودی با حضور تکنسین‌های شرکت مربوطه، وارد مدار تامین اکسیژن بیمارستان می‌شود تا مشکل کمبود اکسیژن برطرف شود و اتاق اصناف باید در کوتاهی رعایت نکات بهداشتی توسط برخی صنوفی ورود کند.

این مقام مسئول ادامه داد: اولویت نخست کشور بحث مبارزه با کرونا است و هیچ اداری حق کم کاری ندارند و مسئولین ادارات باید به صورت مردمی و جهادی پای کار باشند و مجموعه شهرداری با خاموش کردن چراغ‌ها و آبیاری شبانه چمن از ورود مردم به پارک‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.