نبوتی گفت: شیب ابتلا به بیماری کرونا ویروس در ایذه تند است باید اصول بهداشتی رعایت شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: در آستانه یک فاجعه کرونایی قرار داریم و در قبال سلامت مردم مسئول هستیم و وظیفه داریم برای حفظ جان مردم تبلیغات گسترده‌ای را انجام دهیم.

او بیان داشت: شیب ابتلا به کرونا بسیار تند است و اگر کادر درمان نبود، یک فاجعه در کشور رخ می‌داد.

نبوتی با بیان اینکه کار اعضای ستاد کرونا شهرستان با دیگر مسئولان نسبت به این بیماری تفاوت دارد، افزود: نصب بنر و توزیع ماسک تنها گوشه‌ای از کار است و یکی از برنامه‌های جدی اعضا تبلیغات وسیع برای رعایت نکات بهداشتی است.

سرپرست فرمانداری ایذه تصریح کرد: رعایت اصول بهداشتی در خصوص مبارزه با کرونا کاهش شدیدی داشته است و به طور میانگین ۶۱ درصد مردم نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و اکنون در آستانه یک فاجعه کرونایی قرار داریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در قبال سلامت مردم مسئول هستیم، افزود: ما وظیفه داریم برای حفظ جان مردم تبلیغات گسترده‌ای را انجام دهیم؛ اگرچه واکسیناسیون آمار مرگ را کاهش داده، اما اگر درصد شیوه نامه‌های بهداشتی کم شود، واکسیناسیون تأثیری نخواهد داشت و امکان ابتلای فرد واکسینه به کرونا نیز وجود دارد.

 او ادامه داد: به دلیل برگزاری نشست‌ها و دورهمی‌های خانوادگی به شدت آمار بستری افزایش پیدا کرده و هم اکنون ۳۷ نفر در بیمارستان شهدای ایذه بستری هستند.

نبوتی دو عامل را در کاهش مرگ‌ومیر کرونایی مؤثر دانست و گفت: تجربه و اثر واکسینایون از هر نوع واکسنی با رعایت نکات بهداشتی از انفجار مرگ‌ومیر کرونایی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.